- Podpora imunity pre pokojnú jeseň
- Staňte sa členom jedinečného klanu! Na Slovensko prichádza Clan Campbell.
- Zima prichádza, vaše vlasy ale nemusia trpieť!
- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
Jiří Vodička novým marketingovým manažérom spoločnosti Goodyear Dunlop Tires.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires predstavuje svojho nového marketingového manažéra Jiřího Vodičku, ktorý preberá zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti na českom a slovenskom trhu po Kataríne Ardovej.
Spoločnosť Goodyear Dunlop Tires posilňuje svoj tím o Jiřího Vodičku, ktorý nastupuje na novozriadenú pozíciu Marketing Manager CZ/SK. Predchádzajúca pozícia marketingového koordinátora bola po odchode Kataríny Ardovej na materskú dovolenku zrušená. Jiří Vodička bude zodpovedný za implementáciu a rozvoj firemnej marketingovej stratégie, koordináciu aktivít značiek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikáciu popredného svetového výrobcu pneumatík v Českej republike a na Slovensku.
Jiří Vodička prichádza zo spoločnosti Honda Motor Europe Ltd., v ktorej pôsobil ako Car Marketing Specialist. Predtým pracoval v niekoľkých reklamných agentúrach (napr. Klan, Grey Worldwide), v ktorých mal na starosti klientov z automobilového odvetvia, bankovníctva a z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Svoj voľný čas trávi predovšetkým aktívne s rodinou, venuje sa outdoorovým aktivitám, fotografovaniu a vyhľadáva kvalitnú gastronómiu.
S Jiřím Vodičkom prichádza do marketingového oddelenia spoločnosti súčasne aj Barbora Hlôšková na pozíciu Marketing Specialist. Viac informácií o spoločnosti Goodyear a jej produktoch nájdete na www.goodyear.sk.