ŠKODA si aj v máji udržala rastový kurz.
ŠKODA v máji celosvetovo zvýšila predaje o 1,5 % na 92 500 automobilov (máj 2014: 91 200 automobilov) a zaznamenala najlepší máj v 120-ročnej histórii automobilky. Rast dosiahla ŠKODA najmä v západnej a strednej Európe, v Číne a Indii. Srdce zákazníkov si získava aj nová ŠKODA Fabia, ktorá si v Európe polepšila o 35,3 %.
V západnej Európe rástla ŠKODA v máji o 1,9 % na 38 600 dodaných automobilov zákazníkom (máj 2014: 37 900). V Nemecku dosiahla značka ŠKODA nárast o 0,9 % a dodala svojim zákazníkom 14 000 automobilov (máj 2014: 13 800). ŠKODA tak na svojom druhom najväčšom trhu zostáva jasnou jednotkou medzi importérmi. Dvojciferný rast automobilka zaznamenala v Španielsku (2 400 automobilov; plus 34,7 %), Taliansku (1 600 automobilov; plus 25,7 %), Švédsku (1 500 automobilov; plus 28,8 %), Írsku (400 automobilov; plus 26,0 %) alebo v Portugalsku (400 automobilov; plus 48,5 %).
Vo východnej Európe vrátane Ruska predala ŠKODA v máji 7 000 automobilov (máj 2014: 10 400). Aj napriek tomu, že sú podmienky najmä v Rusku a na Ukrajine veľmi zložité, vzrástol podiel značky ŠKODA na východoeurópskom trhu na 4,6 % (máj 2014: 4,5 %). V Rusku dodala ŠKODA v máji svojim zákazníkom 3 800 automobilov (máj 2014: 7 600). Dvojciferný rast dosiahla ŠKODA v máji v Rumunsku (900 automobilov; plus 30,8 %), Kazachstane (500 automobilov; plus 85,8 %) a v Bosne (200 automobilov; plus 50,0 %).
Vo forme je ŠKODA opäť aj v strednej Európe. V máji zaznamenala značka rast o 13,5 % na 15 000 automobilov (máj 2014: 13 200). Po piatich mesiacoch predstavuje trhový podiel značky ŠKODA 21,5 %, v porovnaní s 20,3-percentami v porovnateľnom období minulého roka. Na českom trhu dosiahla ŠKODA v máji nárast predaja o 24,2 % na 7 200 automobilov (máj 2014: 5 800). Dvojciferný rast zaznamenala značka ŠKODA v Poľsku (4 400 automobilov; plus 11,1 %), na Slovensku (1 600 automobilov; plus 10,9 %) alebo v Slovinsku (600 automobilov; plus 21,5 %).
ŠKODA v Číne udržuje rastový kurz. Dodávky automobilov značky ŠKODA zákazníkom v Číne v máji vzrástli o 1,8 % na 23 600 automobilov (máj 2014: 23 200). Medzi zákazníkmi je obľúbený najmä model ŠKODA Octavia: predaje v máji vzrástli o 69,4 %.
Opätovný rast dosiahla ŠKODA aj v Indii. V máji dodala značka 1 300 automobilov, čo je o 46,2 % viac ako v máji 2014 (900 automobilov). Vysoké prírastky dosiahla ŠKODA v Turecku (2 200 automobilov; plus 75,7 %), Izraeli (1 900 automobilov; plus 38,2 %), Egypte (900 automobilov; plus 169,1 %) alebo v Austrálii (400 automobilov; plus 10,1 %).