- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Tesla Motors si vybrala spoločnosť Solera ako jediného poskytovateľa havarijných a komunikačných služieb so zákazníkmi
S informáciami o Tesla Motors sa za posledné týždeň roztrhlo vrece. Vyzerá to teda tak, že automobilka myslí svoj vstup na trh naozaj vážne. Dôkazom je aj nasledujúca správa, ktorá oznamuje, že Tesla už myslí aj na riešenie havárií automobilov v cestnej premávke.
Spoločnosť Solera Holdings, Inc. oznámila, že Tesla Motors si zvolila jej platformy pre odhad výšky škody spôsobenej pri havárii a komunikáciu so zákazníkmi ako jediného poskytovateľa týchto služieb pre svoje certifikované servisné havarijné centrá na celom svete.
Prostredníctvom americkej spoločností AudaExplore a Audatexu budú poisťovne a autoservisy pomocou riešenia Solera spracovávať rýchle a presné odhady nákladov na opravu a poistných udalostí pri vozidlách Tesla.
Tesla bude taktiež v rámci sady riešení Solera využívať platformu AutoWatch, ktorá vodičom uľahčuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikáciu medzi spoločnosťami Tesla a jej zákazníkmi.
„V priebehu posledných niekoľkých mesiacov sme so spoločnosťou Tesla úzko spolupracovali na vývoji presných a dátovo riadených integrovaných riešení pre servisnú sieť Tesla,“ uviedol Tony Aquila, zakladateľ, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Solera. „Naším cieľom je naplno využiť technologické platformy spoločnosti Solera, aby sa všetky informácie o oprave spracovali do digitálnej podoby a boli tak jednoducho prístupné všetkým zúčastneným stranám.“
Solera očakáva predstavenie produktov a riešení pre značku Tesla všetkým licencovaným užívateľom AudaExplore a Audatex v nastávajúcich týždňoch, najprv v Severnej Amerika, neskôr v Európe a Číne.