- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Krása hrala a hrá dôležitú úlohu v každej dekáde.
V roku 1932 bratia Charles a Joseph Revson spolu s chemikom CR Lachmanom navždy zmenili kozmetický priemysel. Revlon odštartoval svoju úspešnú dráhu uvedením jediného produktu: revolučného laku na nechty vo farbách iných ako červená. Čoskoro sa intenzívne pestré odtiene objavili na nechtoch žien všade, kam ste sa pozreli – vrátane titulky prestížneho časopisu Vogue.
50-te roky
Lesklé stránky dámskych magazínov obsadila jedna z najväčších kozmetických kampaní všetkých čias: Revlon uviedol kolekciu rúžov a lakov na nechty Revlon Fire & IceTM. V dobe, kedy v spoločnosti dominovali ideály v podobe zahraničných krások, ako Brigitte Bardot a Ingrid Bergman, Revlon postavil svoju kampaň na neznámej americkej žene, rovnako očarujúcej a pôvabnej v každodennom živote ako ktorákoľvek zo slávnych herečiek na striebornom plátne.Kampaň Revlon Fire & IceTM zožala taký úspech, že si ju Revlon pripomenul v roku 2010 znovu uvedením limitovanej série rúžov a lakov. Legenda ožila na vizuáli v hlavnej úlohe s Jessicou Biel.
60-te roky
Hlavnou úlohou Revlonu sa stalo predstaviť „americký look“ zvyšku sveta prostredníctvom reklamných vizuálov s americkými modelkami.
70-te roky
Nová, vzrastajúca vlna feminizmu povzbudila Revlon k vývoju nových produktov ako odrazu ženského progresu. Značka zaradila do svojej ponuky makeupy a prípravky na skrášlenie očí. V roku 1973 značka oznámila uvedenie prvej vône: vône Charlie majú aj 40 rokov od svojho predstavenia množstvo priaznivcov v radoch žien všetkých vekových skupín.
80-te roky
Obdobie charakterizuje prechod z luxusných obchodných domov do parfumérií a drogérií. Značka si za cieľ stanovila priblížiť sa čo najväčšiemu počtu žien a pre tento účel do svojich kampaní obsadila najnezabudnuteľnejšie ženy sveta: Claudiu Schiff er, Cindy Crawford a Christy Turlington.
90-te roky
Debut kolekcie ColorstayTM, ktorej tvárou sa stala úspešná Halle Berry. Kolekcia sa čoskoro stala najpredávanejšou líniou dlhotrvajúcich prípravkov v USA a túto pozíciu si drží doposiaľ.
2000
Prelom tisícročí priniesol Revlonu nové inšpirácie. Jednou z nich sa stala uznávaná svetoznáma maskérka Gucci Westman, ktorá sa v roku 2008 ujala funkcie celosvetovej umeleckej riaditeľky Revlonu a vyniesla značku na piedestál trendov i módy. Na tejto významnej pozícii zotrvala do apríla tohto roku. V roku 2011 sa k značke pripojili nové tváre, talentované fi lmové hviezdy Emma Stone a Olivia Wilde, ktoré sa stali novými veľvyslankyňami značky.
Emma Stone
Herečka nominovaná na Zlatý glóbus a hollywoodska módna ikona pracuje pre Revlon od roku 2011. Medzi jej obľúbené patrí maskara Grow Luscious.
Olivia Wilde
Herečka, aktivistka a štýlová ikona z červeného koberca s pôsobivou kariérou je veľvyslankyňou Revlon od roku 2011. Jej naj produktom Revlon je žiarivý rúž Super Lustrous Lipstick.
Halle Berry
Americká herečka, modelka a kráľovná krásy. Pochváliť sa môže cenou Emmy, Zlatým glóbusom i Oskarom. S Revlonom pracuje od roku 1996, pre značku je inšpiráciou krásy a talentu. Reklamný vizuál na pôvodnú kolekciu rúžov a lakov na nechty Revlon Fire & IceTM z roku 1952. Znovu uvedenie kolekcie Revlon Fire & IceTM v roku 2010 v limitovanej sérii. V hlavnej úlohe reklamnej kampane sa predstavila Jessica Biel.
Produkty:
PHOTOREADY PERFECTING PRIMER – podkladová báza s rozjasňujúcim efektom
• Fotochromatické a 3-D pigmentové zloženie
• Ľahká, jemne tónovaná textúra
Účinky:
• Pudrové čiastočky uvoľňujú pigmenty pre minimalizáciu a neutralizáciu začervenaných
miest & zároveň rozjasňujú nevýraznú pleť pre zlepšenie tónu celej pleti
• Jemne ružová textúra pre rozjasnenie pleti
• Zmierňuje viditeľnosť problémových miest na pleti
• Vytvára pleť bezchybnú ako plátno pri akomkoľvek svetle
Odporúčania:
• Ideálny na normálnu a zmiešanú pleť
• Vhodný v kombinácii s podkladovou bázou na oči, ako aj pod všetky make-upy Revlon
Použitie a tipy:
Naneste na pleť tváre, pričom postupujte od stredu do strán. Rozotrite tak, aby báza nebola
viditeľná. Pre prirodzený vzhľad noste samostatne, pre dokonalú pleť a ako základ líčenia
používajte pod make-up.
COLORBURST LIP BUTTER – rúž na pery s efektom balzamu
Vlastnosti:
• Dokonalá farba, lesk & komfort pier
• Hydratačné oleje z manga, kokosu a maslovníka pre zvlhčenie pier
• Hydratuje a upokojuje, zlepšuje hydratačnú bariéru, čím pery chráni
• Vitamín E zvláčňuje a ošetruje pery
• Vôňa vanilky
Účinky:
• Nová generácia rúžu skombinovaná s výživným balzamom
• Gélová textúra sa s ľahkosťou kĺže na perách a v okamihu ich hydratuje
• Pery sú na pohľad aj pocit vláčne a hladké
• Stredné krytie s vysokým leskom
Odporúčania:
• Ideálny pre ženy, ktoré túžia po žiarivom farebnom vzhľade a hladkom pocite pier
Použitie a tipy:
Naneste na celú plochu pier pre krémovú farbu a dokonalý lesk. Môže sa používať v kombinácii s
kontúrovacou ceruzkou, alebo samostatne.