Jedinečný reklamný projekt AVON Cosmetics.
Ako sa klasická printová reklama stala magneticky príťažlivou. Aj tradičný typ média, akým je v súčasnej digitálnej dobe print, vie ponúknuť zaujímavú reklamu. V rámci uvedenia kampane k novým vôňam AVON Attraction sa prejavilo umenie kreativity mediálnej agentúry Starmedia Co., ktorá pre októbrové vydanie ženského mesačníka EMMA, pripravila neštandardnú inzerciu.
Tak ako sa vzájomne priťahujú muž a žena, magnetická príťažlivosť sa prejavila aj v inzercii. Špeciálne vlepovaná 4-strana sa v rohoch spojila magnetmi, ktoré k sebe priťahujú flakón ženskej a mužskej vône AVON Attraction.
„Naše nové vône sú vytvorené tak, aby prebudili túžbu a príťažlivosť. Práve príťažlivosť a jej silu sme chceli preniesť aj priamo do komunikácie a keďže považujeme printovú reklamu stále za jeden z najdôležitejších kanálov pri komunikácii s našou cieľovou skupinou rozhodli sme sa pre neštandard práve v tomto média type. Tešíme sa, že vďaka prvej magnetickej inzercii na Slovensku si príťažlivosť od AVONu môžete vyskúšať na vlastnej koži aj pri čítaní jedného z najobľúbenejších ženských periodík,“ povedala Eva Kandríková, PR a Advertising Specialist Slovensko. „Chceli sme dopriať zákazníčkam, aby zažili na vlastnej koži magickú príťažlivosť od AVONu,” hovorí Daniela Gáborová, Account Manager mediálnej agentúry Starmedia Co.
Okrem špeciálnej magnetickej inzercie bude táto novinka od AVONu podporená aj šesť týždňovou televíznou reklamou, reklamou v printe a digitále. Vizuál štandardnej kampane pripravil Leagas Delaney a o nákup médií sa postarala Starmedia Co., ktorá je súčasťou Starcom MediaVest Group.
Kampaň je zároveň podporená súťažou, kde hlavnou výhrou je dvojtýždňový zájazd pre dve osoby na Tahiti.