- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Kampaň plyšových hračiek IKEA.
Navrhnuté deťmi pre dobrú vec – zakúpte si ,od 25. októbra do 26. decembra 2015 plyšovú hračku alebo knižku …
Predstavte si, že dieťa navrhne dizajn výrobku IKEA, ktorý sa premení na skutočnosť a ten sa začne predávať v obchodných domoch IKEA po celom svete, navyše pomôže deťom žijúcim v chudobných podmienkach. IKEA Foundation v spolupráci s organizáciami UNICEF a Save the Children realizuje Kampaň plyšových hračiek už po 13-krát, s cieľom umožniť týmto deťom získať príležitostí na lepšiu budúcnosť pre seba i svoje rodiny.
Cieľom kampane pre vzdelanie je vytvoriť svet, kde deti žijúce v najchudobnejších krajinách získajú príležitostí a poskytne sa im kvalitné vzdelanie. Za každú plyšovú hračku alebo knižku pre deti, ktorú od 25. októbra do 26. decembra 2015 zakúpite v obchodnom dome IKEA, venuje IKEA Foundation 1 euro organizáciám UNICEF a Save the Children.
Minulý rok sa deti zákazníkov IKEA Family zúčastnili súťaže v kreslení v obchodných domoch IKEA. Úlohou bolo nakresliť svoju vysnívanú plyšovú hračku. Porota zložená zo zástupcov IKEA vybrala spomedzi tisícok krásnych návrhov 10 víťazných, ktoré sa stali podkladom pre tvorbu kolekcie s názvom SAGOSKATT.
„Plyšové hračky z tejto kampane sú naozaj milé a nápadité, no majú pre nás aj hlbší význam. Keďže výťažok v hodnote 1 euro z predaja každej plyšovej hračky venujeme organizáciám UNICEF a Save the Children, znamená to, že deti pomáhajú deťom pri budovanú lepšej a krajšej budúcnosti,“ hovorí Bodil Fritjofsson, Product Developer, IKEA Švédsko.
Za 12 rokov sa vďaka Kampani plyšových hračiek pre vzdelanie vyzbieralo takmer €77 mil., ktoré pomohli viac ako 11 mil. detí prostredníctvom 99 projektov v 46 krajinách sveta. „Chudobu porazíme, iba ak bude pre nás vzdelávanie všetkých detí prioritou. V prvom rade musíme investovať do kvalitného vzdelania pre dievčatá, deti so zdravotným postihnutím a deti z menšinových komunít. Žiadne dieťa by nemalo zostať v úzadí,“ povedal Per Heggenes, CEO IKEA Foundation.
Počas tohtoročnej Kampane plyšových hračiek pre vzdelanie sa bude opäť konať súťaž v kreslení – deti tak budú môcť navrhnúť plyšovú hračku pre dobrú vec. Ak teda majú vaše deti hlavu plnú nápadov, priveďte ich do obchodného domu IKEA v Bratislave na workshop, kde aj tento rok budú môcť nakresliť svoje návrhy hračiek. Možno práve podľa ich návrhu vyrobíme hračky, ktoré sa budú predávať v IKEA. Workshop pre malých dizajnérov bude v obchodnom dome IKEA v Bratislave prebiehať od 5. do 7. 11. 2015 od 10.00 do 20.00 h.