- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Viac ako polovica Slovákov utratí za módu mesačne menej ako tridsaťpäť eur.
Sú tu výsledky prieskumu, ktorý odhalil nákupné zvyklosti Slovákov v segmente oblečenia a módnych doplnkov. Prieskum ukazuje, že takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a že Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže.
Výsledky lokálneho prieskumu spoločnosti MasterCard ukazujú, koľko Slováci za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov minú. Viac ako polovica Slovákov (58 %) za tento tovar v obchode nechá v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina (27 %) respondentov je ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne. Iba štyri percentá ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako sto eur.
Takmer polovica opýtaných (43 %) si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov (60 %) nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.
Zákazníci obľúbeného dámskeho obchodu s odevmi Orsay sa mohli prihlásiť do súťaže „Víkend v Londýne s Orsay“, ktorá prebehla tento rok v októbri a novembri. Každý majiteľ platobnej karty MasterCard alebo Maestro zaregistrovaný v programe Priceless Specials získal späť 2 % z ceny každého nákupu oblečenia v obchodoch Orsay po celom Slovensku. Zároveň bol zaradený do žrebovania o pobyt v Londýne, kde si okrem nákupu so stylistom mohol užiť večeru v známej trendy reštaurácii aj fotografovanie na londýnskych ikonických miestach. Čakalo na neho tiež špeciálne prekvapenie. Na www.specials.sk stačilo napísať, prečo práve on/ona má vyhrať výlet do Londýna.