- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Logitech získava osem ocenení iF DESIGN AWARDS 2016
Spoločnosť Logitech oznámila, že osem jej produktov zvíťazilo a získali ocenenia iF DESIGN AWARD™ 2016, čo je o päť viac než v minulom roku. Z týchto ôsmich ocenených produktov sa jednému modelu podarilo získať najprestížnejšiu cenu, ktorá sa na akcii iF DESIGN AWARD udeľuje. Túto zlatú cenu iF Gold Award získali reproduktory UE ROLL. Tohtoročné ceny znamenajú, že sa produktom spoločnosti Logitech podarilo získať ocenenie iF DESIGN AWARDS bez prerušenia už šiestym rokom po sebe, kedy sú oceňované za inovácie a vynikajúci dizajn spotrebných produktov.
Ocenenými produktmi sú webová kamera Logitech® ConferenceCam Connect, rodina obalov pre iPad Logi® BLOK, herný ovládač Logitech® G29 Driving Force, bezdrôtová klávesnice pre rôzne zariadenia Logitech® Bluetooth Multi-Device Keyboard K480, myši z kolekcie 2015 Logitech® Play Collection, bezdrôtová myš Logitech® MX Master Wireless Mouse a rodina reproduktorov UE, do ktorej patria modely UE BOOM 2, UE MEGABOOM.
Víťazom zlatej ceny iF Gold Award sa stali reproduktory UE ROLL.
„Na tohtoročných oceneniach si najviac ceníme, že sú zastúpené modelmi takmer zo všetkých produktových kategórií,“ povedal Alastair Curtis, CDO spoločnosti Logitech. „Venujeme značné úsilie, aby všetky naše produkty – bez rozdielu – mali skvelý dizajn. Od myší Logitech až po reproduktory UE platí, že dizajn je pre našu spoločnosť v centre záujmu.“
Ceny iF DESIGN AWARDS získavajú produkty na základe nasledujúcich kritérií: kvalita dizajnu a konštrukcie, celkové prevedenie, voľba materiálov, miera inovácie, funkčnosť, ergonómia a aspekty univerzálneho dizajnu. Ceny iF DESIGN AWARDS sú celosvetovo vnímané ako symbol vynikajúceho dizajnu, o čom svedčí viac ako 5.000 produktov prihlásených každoročne zo 70 krajín, pričom iba 75 produktov každý rok získa cenu.