- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Rekordné dodávky automobilov ŠKODA AUTO.
ŠKODA AUTO v roku 2015 dosiahla nové rekordné hodnoty celosvetových predajov aj finančných výsledkov. Dodávky automobilov zákazníkom vzrástli o 1,8 % na 1 055 500 automobilov (2014: 1 037 200).
Tržby vzrástli o 6,2 % na novú rekordnú hodnotu 12,5 miliardy eur (2014: 11,8 miliardy eur), prevádzkový výsledok vzrástol o 12,0 % na 915 miliónov eur (2014: 817 miliónov eur).
V roku 2016 plánuje česká automobilka ďalej rásť. Rastové impulzy by mali zabezpečiť najmä plánované modely kategórie SUV.
„K tomuto ziskovému rastu prispeli zvýšené predaje automobilov, lepší mix predávaných modelových verzií a optimalizované náklady,“ hovorí Winfried Krause, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO, zodpovedný za oblasť financií.
V roku 2015 dodala značka ŠKODA svojim zákazníkom na celom svete celkovo 1 055 500 automobilov, čo je nová rekordná hodnota. V porovnaní s rokom 2014 (1 037 200 dodávok zákazníkom) to predstavuje nárast o 18 300 automobilov alebo o 1,8 %.
Rok 2015 bol pre značku ŠKODA opäť v znamení najväčšej modelovej ofenzívy všetkých čias. Vrcholom bolo uvedenie novej generácie modelu ŠKODA Superb na trh. Rozmermi a ponukou priestoru sa Superb posunul k hornej hranici automobilovej strednej triedy. Okrem známych predností automobilov značky ŠKODA, medzi ktoré patrí funkčnosť, priestrannosť a primeraná cena, teraz Superb boduje aj svojim dizajnom a technikou a predstavuje tým začiatok novej éry značky ŠKODA.
Aj na začiatku roka 2016 značka pokračuje s nezmenenou dynamikou. Do konca februára 2016 vzrástli celosvetové predaje spoločnosti ŠKODA AUTO o 4,5 % na 170 300 automobilov. To predstavuje novú rekordnú hodnotu za prvé dva mesiace roka.
S ďalšou fázou rozširovania modelovej palety vyšle ŠKODA v najbližších mesiacoch ďalšie výrazné signály. Na začiatku marca 2016 mala na autosalóne v Ženeve svetovú premiéru dizajnová štúdia SUV ŠKODA VisionS. Okrem budúceho dizajnového jazyka automobilov kategórie SUV je VisionS tiež ukážkou najdôležitejších technológií, ktorými sa ŠKODA v najbližších rokoch bude intenzívne zaoberať. Ťažiskom týchto technológií je elektromobilita, konektivita a asistenčné systémy pre zvýšenie bezpečnosti a komfortu.
Už na jeseň tohto roka značka predstaví na autosalóne v Paríži nový veľký sériový automobil kategórie SUV.