- Podpora imunity pre pokojnú jeseň
- Staňte sa členom jedinečného klanu! Na Slovensko prichádza Clan Campbell.
- Zima prichádza, vaše vlasy ale nemusia trpieť!
- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
Coca-Cola zjednocuje dizajn značkového portfólia
Spoločnosť Coca-Cola uvádza novú kampaň, v ktorej zjednocuje portfólio značiek Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) do jednej spoločnej rodiny Coca-Cola s rôznymi variantmi. Nová identita produktov, od reklamy až po balenie, bude založená na jednej spoločnej značke, ktorá existuje vo verziách s rôznymi ingredienciami a s rôznym obsahom kalórií. Ambasádorkou kampane sa stáva Ester Ledecká, ktorá už preteká s novou prilbou vo farbách Coca-Cola.
Nepretržité inovácie
Počas uplynulých viac než 130 rokov, v priebehu ktorých sa prirodzene menila chuť i životný štýl spotrebiteľov, prichádzala Coca-Cola s inovatívnymi novými značkami s vlastnou identitou, aby ponúkla viacero variantov s rôznym obsahom cukru. Nízkokalorická Diet Coke, u nás dostupná ako Coca-Cola light, bola po prvýkrát predstavená v roku 1982, Coca-Cola Zero s nulovým obsahom cukru nasledovala v roku 2005. Nová stratégia jednej značky má v súčasnosti spotrebiteľom ešte viac zjednodušiť možnosť voľby tým, že im lepšie a atraktívnejšie predstaví jednotlivé varianty, ktoré Coca-Cola ponúka.
„Stratégia One Brand predstavuje veľký krok vpred a nové smerovanie značky Coca-Cola. Jednotlivé varianty sa teraz zjednocujú pod jednu spoločnú značku, ktorú všetci dobre poznajú a majú radi. Veríme, že sa touto významnou zmenou zvýši dostupnosť našich nápojov s nízkym a nulovým obsahom kalórií, aby si spotrebitelia mohli jednoduchšie vybrať variant, ktorý zodpovedá ich chuti a životnému štýlu,“ uviedol Michal Blaško, riaditeľ marketingu spoločnosti Coca-Cola.
Stratégia zameraná na možnosť voľby
Nový prístup z hľadiska stratégie ochrannej známky Coca-Cola rozšíri tradičnú, originálnu a ikonickú značku Coca-Cola na celú rodinu produktov a zároveň bude prostredníctvom dizajnu balenia i reklamy zdôrazňovať jedinečné výhody každého výrobku, aby sa spotrebitelia mohli jednoduchšie a informovane rozhodnúť.
Marketing a dizajn
Aj keď ikonická chuť nápoja Coca-Cola zostává rovnaká ako vždy, nová stratégia bude znamenať rad čiastkových zmien v balení nápojov a marketingu. Namiesto troch samostatných značiek (Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero) budeme vídať len jednu ikonickú značku Coca-Cola predstavenú v troch variantoch. Každá plechovka a fľaša nápoja Coca-Cola bude mať pritom rovnaký dizajn a štýl vrátane ikonického červeného disku, jednotlivé varianty budú farebne odlíšené. Kampaň sprevádza slogan: „Design sa mení. Skvelá chuť zostáva. Vyber si tú svoju.“
Ester Ledecká ako symbol novej etapy
S uvedením novej stratégie predstavuje Coca-Cola v Čechách a na Slovensku novú ambasádorku značky, ktorou sa stala Ester Ledecká.
„Ester je dokonalým stelesnením hodnôt brandu Coca-Cola,” uviedol Michal Blaško a doplnil: „Obdivujeme ju nielen kvôli tomu, že je skvelou pretekárkou s obrovským talentom a potenciálom, ale tiež preto, že je otvorená, optimistická, a užíva si každý okamih. Navyše jej schopnosť ovládnuť snowboard a lyže na závodnej úrovni ilustruje hlavnú myšlienku našej kampane, že jedna osobnosť môže víťaziť vo viacerých disciplínach.“
Ester Ledecká už preteká s novou prilbou vo farbách Coca-Cola. Tu navrhol jej brat, výtvarník Jonáš Ledecký, ktorý sa bude na spolupráci značky s mladou šampiónkou kreatívne podieľať