- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Spôsoby, ako po zlom období opäť rozbehnúť svoje podnikanie
Pandémia koronavírusu bola pre viacerých slovenských podnikateľov zaťažkávajúcou skúškou. Mnohé predajne museli zatvoriť svoje prevádzky a museli sa orientovať predovšetkým na predaj cez internet. Tí, ktorí nemali tú možnosť, museli čakať na uvoľnenie opatrení a týždne sa ich tržby pohybovali na nule. Ak utrpelo aj vaše podnikanie, poradíme vám, ako po tomto zlom období opäť rozbehnúť svoje podnikanie.
Zvýšenie kvality výrobkov a služieb
Každá firma má z času na čas pochybnosti, že práve za nízkymi príjmami je nižšia kvalita výrobkov. Skúste sa preto zamerať na zvýšenie kvality výrobkov a služieb a zamerajte sa na normu ISO 9001. Cena ISO 9001 je všade iná, avšak väčšinou býva uverejnená priamo na stránke, alebo sa na ňu môžete spýtať priamo firmy, ktorá sa zameriava na certifikát kvality ISO 9001. Certifikát ISO 9001 je určitá značka kvality. Akonáhle si ju zákazník všimne, je vysoká pravdepodobnosť, že práve vašu firmu uprednostní pred konkurenciou. Táto norma sa zameriava na riadenie kvality a ak sa chystáte zaviesť ISO 9001 do vašej spoločnosti, uvidíte, že práve ona vám pomôže rozbehnúť vaše podnikanie.
Zľavové kódy na nákup cez internet
Ak podnikáte cez internet a máte vlastný eshop, skúste svojim novým, ale aj verným zákazníkom ponúknuť zľavový kód na nákup cez internet. Inšpirujte vašich zákazníkov, aby sa registrovali do vernostného systému, v ktorom im ponúknete výhodné zľavy aj v budúcnosti. Zľavový kód inšpiruje k nákupu aj zákazníkov, ktorí ešte doposiaľ váhali, či si majú u vás niečo kúpiť.
Ak chcete opäť rozbehnúť svoje podnikanie, okrem získania ISO certifikátu vám odporúčame ponúkať zľavové kódy na nákup cez internet.
Okrem tohto môžete skúsiť urobiť menšie zmeny v obsahu na eshope, urobiť nové fotografie predávaných produktov, alebo vyskúšať spoluprácu s blogermi, ifluencermi, ktorí vytvárajú obsah na sociálnych sieťach.