- Podpora imunity pre pokojnú jeseň
- Staňte sa členom jedinečného klanu! Na Slovensko prichádza Clan Campbell.
- Zima prichádza, vaše vlasy ale nemusia trpieť!
- Aká bude farba roka 2025? Oceníte ju v jedálňach, obývačkách aj spálňach
- Nová séria spotrebičov Electrolux, ktorá sa postará o vašu bielizeň – starajte sa o to, na čom vám záleží
Marketing v Eurowagu vedie Juho Wallenius
Novým šéfom marketingu spoločnosti Eurowag sa stal Juho Wallenius. Vo svojej pozícii viceprezidenta marketingu (VP Marketing) bude zodpovedný za všetky marketingové aktivity spoločnosti, zameria sa tiež na posilnenie Eurowagu v oblastiach digitálnych finančných služieb a e-commerce. K jeho úlohám bude patriť i zvýšenie povedomia o značke Eurowag na nových európskych trhoch.
Juho Wallenius má dvadsať rokov skúseností v mnohých marketingových a manažérskych pozíciách, najmä v rýchlo rastúcich FinTech spoločnostiach. Do Eurowagu prichádza zo skupiny Ferratum, kde dohliadal na koncepciu, budovanie značky a spustenie mobilnej banky SweepBank.com. V minulosti pracoval pre lídrov trhu, ako je AkzoNobel, alebo globálne reklamné a digitálne agentúry, ako je TBWA. Počas kariéry zastával rôzne vedúce pozície, často spolupracoval na projektoch s veľkými značkami, napríklad Dell, Nike, Nissan, Pepsi či Xbox. Jeho zodpovednosťou bola digitalizácia marketingových a predajných procesov, transformácia a repositioning značiek v súlade s predajnou a marketingovou stratégiou.
„Dovolím si povedať, že som stratég orientovaný na technológie. Som presvedčený, že najefektívnejší marketing je vždy rovnováhou racionálnych a emocionálnych argumentov, kombináciou umenia a vedy a aktom kreativity aj tvrdej práce. Som naozaj nadšený, že nastupujem do spoločnosti Eurowag práve teraz, v pôsobivej fáze kontinuálnej expanzie a rastúcich nárokov na medzinárodné povedomie o značke a marketingový dosah,“ hovorí Juho Wallenius, nový VP Marketing spoločnosti Eurowag.
Rýchlo rastúca spoločnosť Eurowag založená v Česku pred 25. rokmi poskytuje integrované platobné a technologické riešenia zákazníkom v komerčnej cestnej doprave. Pôsobí na pätnástich trhoch v Európe a zamestnáva viac ako tisíc profesionálov tridsiatich národností.
„S Juhom vo firme zdieľame inovatívne plány aj ambície rastu. Sme presvedčení, že nám jeho medzinárodné skúsenosti pomôžu vstúpiť na nové trhy. Budeme spolupracovať na upevnení našej pozície FinTech inovátora a pokračovať v napĺňaní našej vízie byť lídrom udržateľnosti v sektore mobility,“ dodáva Chief Commercial Officer spoločnosti Eurowag Sunny Mehta.