- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Kampaň určená pre milovníkov mäsa je tu!
Najväčší slovenský výrobca mäsových výrobkov spoločnosť Mecom Group spúšťa komunikačnú kampaň určenú milovníkom mäsa. A to doslova. Mecom chce kampaňou ukázať, ako príjemne dokáže mäso potešiť všetky naše zmysly.
„Hľadali sme spôsob, ako najlepšie osloviť milovníkov mäsa. Samozrejme, ako inak než ukážkou pôsobenia na všetky naše zmysly, ktorými vnímame výnimočnosť vysokokvalitných mäsových výrobkov. Výrobky Mecom totiž nie sú výnimočné len svojou chuťou, každá saláma či šunka má aj svoju špecifickú farbu, vôňu a štruktúru,“ hovorí generálny riaditeľ Mecomu Ladislav Čechovič. Ako ďalej dodáva, kampaňou chce Mecom osloviť všetkých milovníkov mäsa a ukázať im, že mäso nie je len sterilný diamant, ale vonia, chutí a pri jeho jedení by mala byť zábava.
Kampaň je zároveň vyústením niekoľkomesačnej práce na novom smerovaní značky a novom dizajne obalov.
„Prichádzame na trh s novými, modernými obalmi s čistým a minimalistickým dizajnom. Proces redizajnu obalov je dlhodobá záležitosť a postupne zmeníme obaly na všetkých produktových radoch. Uvedomujeme si, že zákazníci od nás ako lídra v odvetví prirodzene očakávajú, že budeme aj lídrom v najnovších trendoch balenia,“ hovorí brand manažérka spoločnosti Eva Sziglová.
Pri vývoji balenia sme skúmali nové, kreatívne nápady v obaloch a obalových technikách, ako aj nové idey od spotrebiteľov. „Nový obal je jedinečný v tom, že všetky produktové rady majú rovnaké prvky, čím sú prepojené a spotrebiteľ ich na pultoch a regáloch predajní jednoducho identifikuje a už pri prvom pohľade na obal sa dozvie všetky podstatné informácie. Časť obalu je priehľadná, aby mohol zákazník vidieť samotný produkt,“ vysvetľuje Eva Sziglová.
Kampaň pre Mecom pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett. „Na návrh kampane nás inšpirovali všetky skvelé chute a vône mäsa. Doslova sme chceli zobrazovať produkty tak, že človek, ktorý si pozrie video, dostane na ne chuť. Vopred sme si definovali jasný manifest, ktorý sa pre nás stal akousi mantrou: Sme milovníci mäsa. Veríme, že každé ráno môže byť aspoň o koliesko salámy lepšie, grilovačka o párok zábavnejšia a výlet o plátok šunky lepší. Veríme, že keď bude všetko, čo vyrobíme, krásne voňať a skvele chutiť, nakoniec si dá každý, dodáva kreatívny riaditeľ agentúry Wiktor Leo Burnett Štefan Andrejco.
„Do kampane sme zakomponovali aj interaktívne prvky – budeme vyhlasovať a vyhodnocovať rôzne spotrebiteľské súťaže. Statické aj video formáty nasadíme v online prostredí,“ hovorí na záver Eva Sziglová.
Mecom Group, s. r. o., je súčasťou Smithfield Foods, ktorá bola založená v roku 1936 v americkom Smithfielde a dnes je globálnym svetovým lídrom v oblasti mäsospracujúceho priemyslu. Spoločnosť zamestnáva viac ako 55-tisíc pracovníkov a dosahuje ročné tržby viac ako 16 miliárd dolárov.