- Aj tlmiče majú vplyv na bezpečnosť jazdy autom
- Najčastejšie používané druhy spojovacieho materiálu
- Ročné vyúčtovanie nájomného nie je vždy príjemnou záležitosťou
- Používanie Venušiných guličiek má nielen sexuálne, ale aj zdravotné benefity
- Nechali ste si na auto aplikovať keramickú ochranu? Ako sa oň teraz starať?
Vianočná outdoorová reklamná kampaň spoločnosti AVON.
Vianočnú kampaň pripravila kozmetická spoločnosť AVON v spolupráci s mediálnou agentúrou Starmedia Co. Modelkami kampane sú zamestnankyne a spolupracovníčky AVONu.
Kampaň sa skladá zo citylightboardov v piatich mestách Slovenska, ktorých hlavným posolstvom je, že jediné čo by ste na Vianoce naozaj mali, je užiť si ich atmosféru podľa seba.
„Predvianočné obdobie je synonymom krásneho a radostného času. Ženy často krát pociťujú zvýšené očakávania, ktoré sú na ne kladené a tak viac ako vianočnú atmosféru si “užijú“ zhon a stres z toho, čo všetko by mali počas tohto obdobia stihnúť a spraviť. Našim cieľom je pripomenúť, že to najdôležitejšie aj na Vianoce je byť sama sebou a nepodliehať tlaku toho, čo by sme mali.“ uviedla Eva Kandríková, PR a Advertising Specialist Slovensko.
Kampaň je v Bratislave rozšírená o branding zastávky a unikátny adventný kalendár, ktorý je umiestnený na Zochovej ulici v Bratislave. Každý deň od 1. až do 24. decembra sa v rôzny čas otvorí jedno okienko kalendára, odkiaľ si niekto z prítomných, môže zobrať kozmetický darček.
„Nápad pretransformovať obyčajnú zastávku na adventný kalendár v nadživotnej veľkosti vznikol u nás“, hovorí Account Manager Starmedia Co., Daniela Gáborová. „Tešíme sa nielen odvahe klienta AVON, ale zároveň aj tomu, že sa nám podarilo zrealizovať peknú myšlienku obdarovania vianočnými pozornosťami – len tak.“
Komunikácia je podporená aj prostredníctvom sociálnej siete Facebook či na webovej stránke avon.sk.